
Ofte besvarte spørsmål
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om Fiks Ferigge Ferie.
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med bankkort - VISA, MasterCard, Vipps o.l. når du melder på og kjøper plass. NB! Kjøpte billetter refunderes ikke, og kan heller ikke endres.
Vil programmet endres underveis?
Som regel ikke, men det kan likevel bli små endringer i det oppsatte programmet. Vi finner alltid gode løsninger og gir beskjed om nødvendig.
Når får vi mer informasjon om den uken vi deltar på?
Informasjonsbrev sendes ut ca. en uke i forveien til den e-posten som ble oppgitt når du kjøpte billett. Hvis noen andre har kjøpt for deg må du huske å spørre dem om de har mottatt info fra oss.
Barnet mitt er sykt og må bli hjemme en dag?
Gi beskjed lokalt der du leverer barnet ditt. Få gjerne kontaktinfo av lederne der du leverer mandags morgen.
Trenger barnet mitt en egen forsikring i FFF?
Nei. Alle deltakere er forsikret av oss.
Hvem kan jeg ta kontakt med underveis?
Vi kan alltid nås på telefon 51 50 88 00. Det beste er å spørre om mobiltelefonnummeret direkte til den lokale baselederen når du leverer barnet på mandagen. Da får du direkte kontakt og raskere svar. Dersom barnet har spesielle behov som ikke er meldt inn og/eller ønsker å være i samme gruppe som andre kjente/venner/skolekamerater, gi beskjed til baseleder når du leverer barnet første dag.
Avtal gjerne med lokalt personale ved oppmøte første dag hvordan det kan gjøres praktisk.
Kan barn i andre kommuner bruke tilbudet?
Nei, dessverre. Tilbudet er kun for barn og ungdom i Stavanger kommune. Det er tilstrekkelig at en av de foresatte har bostedsadressen sin i Stavanger kommune eller barnet/ungdommen går på skole i Stavanger kommune.
Vi savner praktisk informasjon. Hvor finner man det?
Når du har kjøpt billett for det tilbudet du ønsker, mottar du senere mer og detaljert informasjon om tilbudet. Detaljert program sendes foresatte ca én uke før aktiviteten starter. Du vil allikevel finne omtrent alt du behøver av nødvendig informasjon her når det nærmer seg oppstart.
Jeg finner ikke betalingsbekreftelsen min
Bekreftelsen sendes umiddelbart til den e-posten som du oppgir i påmeldingsskjemaet. Finner du den ikke der kan den ha havnet i søppelpost/spam-mappen.
Det er fullt den uken vi ønsker. Har FFF ventelister?
Vi har dessverre ingen ventelister. På denne siden finner du informasjon om andre sommertilbud for barn.
Kontaktinformasjon

Fiks ferigge ferie
Arne Rettedalsgate 12,
4005 Stavanger
- Telefon:
- 51 50 88 00
- E-post:
- fff@stavanger.kommune.no