Nattebilde av Rosenberg verft, med tilsynelatende full aktivitet.

Møt energihovedstaden på ONS 2022

Stavanger-regionen spiller en nøkkelrolle i den grønne omstillingen, med et sterkt teknologimiljø som bygger på lang erfaring fra energinæringen. Og vi har plass til flere!
Publisert : 29.08.2022

Stavanger- regionen er oljehovedstaden som har utviklet seg til å bli energihovedstad. Vår styrke er 50 års erfaring med problemløsning fra olje- og gassindustrien. Denne kompetansen er nøkkelfaktoren i den grønne omstillingen vi står midt oppi. Lykkes Stavanger-regionen i den grønne omstillingen, så lykkes Norge!

πŸ‘©πŸ½‍πŸ’»Med et sterkt teknologimiljø som rommer noen av de mest spennende selskapene i landet innen batteriteknologi, elbillading, droner og fornybar energi, er vi godt rustet for fremtiden.πŸ”‹

Kom og møt oss på ONS

🫢🏼 Og vårt lille lykkeland har plass til flere innovative selskaper og kloke hoder. Derfor er vi til stede på ONS 2022, sånn at du kan slå av en prat med oss om hvordan vi kan tilrettelegge for flere selskaper. For flere gode ideer som kan bidra til omstillingen. ⚑️

πŸ™‹πŸΌ‍♂️ Kom innom oss i hall 9, stand 9175, da vel!

Litt bakgrunn:

Energihovedstaden er både et 2-årig regionalt prosjekt og ett av fire hovedsatsingsområder for Stavanger kommune. Prosjektet drives av Stavanger-, Sandnes-, Randaberg-, Sola-, Klepp-, Time-, Gjesdal-, Hå- og Eigersund kommune. Med på laget er også Næringsforeningen i Stavangerregionen og Rogaland fylkeskommune.

Målet er å forsterke regionens posisjon som energihovedstad og jobbe aktivt for å sikre bærekraftige nyetableringer og arbeidsplasser i regionen.

Partnerne i prosjektet står samlet på ONS 2022.

Relevante artiklar