3. Utdeling av erkjentlighetsgaver er avlyst

Utdeling av erkjentlighetsgaver er avlyst

Kommuneansatte med lang og tro tjeneste var invitert til Ledaal av ordfører Kari Nessa Nordtun for å hedres. Nå er arrangementene dessverre avlyst.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

Oppdatering 17.11.20: Det vil dessverre ikke bli satt opp nye datoer for utdeling av erkjentlighetsgaver for 2020. Ansatte blir kontaktet for utlevering av gavekort.

Grunnen til avlysningen er at Stavanger kommune har vedtatt å avlyse sine arrangementer for å begrense smitte av koronavirus.

Ordfører Kari Nessa Nordtun skulle ha hedret jubilanter for første gang, sammen med varaordfører Dagny Sunnanå Hausken.

– Jeg hadde virkelig gledet meg til å møte alle disse som har brukt store deler av livet sitt på å bidra til at Stavanger er en god by å bo i. De har fulgt Stavanger gjennom store endringer, både som arbeidsgiver og by, sier Nessa Nordtun.

Ordføreren og varaordføreren skulle ha overrakt erkjentlighetsgaver for 25 og 40 års tjeneste i Stavanger kommune, samt fratredelse etter minst 25 års tjeneste.