Tekststørrelse

PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Talende web har to lesemoduser:

Pek og lytt

Når ikonet med fingeren på er markert, leser Talende Web opp teksten du peker på, samtidig som du får en visuell tilbakemelding.

Marker og lytt

Markere teksten og deretter klikk på play-knappen for å få den opplest

Menu

  1. Hjem
  2. Nyheter
  3. Christina Stangeland

Christina skal lede kommunens førstelinje

Christina Stangeland kommer til Stavanger kommune med 20 års erfaring fra Accenture i sekken. Nå skal hun lede Stavangers førstelinjetjeneste, avdeling for innbyggerservice.

Christina Stangeland er ny leder av avdeling for innbyggerservice i Stavanger kommune.

Som ny avdelingssjef for avdeling for innbyggerservice får Stangeland ansvar for tjenesten som i størst grad har kontakt med de som bruker kommunens tjenester. Avdelingen har 25 ansatte, og håndterer tusenvis av henvendelser på telefon, epost og sosiale medier hvert år.  

Det skjer veldig mye spennende på dette feltet, og jeg er særlig interessert i å finne de gode digitale løsningene for innbyggerne våre, sier hun.  

Gode tilbakemeldinger 

Stangeland har registrert at kommunens førstelinjeledd får gode skussmål fra innbyggerne.  

Tilbakemeldingene fra innbyggerne er gode, og jeg ser fram til å jobbe med å styrke dette området framover. Nå skal jeg bruke litt tid på å sette meg inn i det arbeidet som pågår, og se på hvordan vi kan jobbe sammen med andre relevante avdelinger for å bli enda bedre, sier Stangeland.  

Dette er første gang hun beveger seg inn i offentlig sektor i arbeidslivet.  

Ja, jeg er ny i det offentlige. Det var også en stor del av motivasjonen for å søke på jobben. Jeg ønsket meg nye utfordringer, og ser tydelig at dette er en interessant tid å komme inn kommunen. Her skjer det svært mye spennende på mange områder, sier hun.  

Fornøyd direktør 

Direktør Trude Marit Risnes i tjenesteområdet for innbygger- og samfunnskontakt er svært fornøyd med ansettelsen.  

- Med Christina på laget har vi alle muligheter til å videreutvikle det gode arbeidet som er lagt ned i innbyggerdialogen vår. Å møte innbyggerne våre med gode løsninger, kunnskap og god service er helt grunnleggende for en optimal drift, sier Risnes.