1. Kommuneplanens nye arealdel
  2. Nyhetsutlisting
  3. Hva er det som gjør at du trives i nærmiljøet ditt?
To skolejenter. Foto: Sigrun Sætrevik

Hva er det som gjør at du trives i nærmiljøet ditt?

Over 2000 av dere har svart på spørreundersøkelsen vår om gode nærmiljøer! Tusen takk til kommunedelsutvalgene som har hjulpet oss med å få inn svar.
Publisert : 06.09.2021

Vi som jobber med kommuneplanens arealdel er nysgjerrige på om du trives i nærmiljøet ditt, og hva du eventuelt savner. Våren 2021 inviterte vi innbyggere til å svare på denne spørreundersøkelsen.

Nå holder vi på å gå gjennom alle svarene, og kommer med en rapport over resultatene i løpet av oktober.

Når vi sier «nærmiljøet» så mener vi nabolaget rundt der du bor, og alt du har gå-avstand til i det daglige.

Resultatene fra undersøkelsen blir ikke bare brukt av oss som jobber med kommuneplanen, innsikten blir også delt med kommunedelsutvalget der du bor, og med kommunens råd (ungdomsrådet, eldrerådet og innvandrerrådet).