2. Politikk
  3. Politiske utval i Stavanger
  4. Utvalg for miljø og utbygging

Utval for miljø og utbygging

Kort fortalt

• Utval for miljø og utbygging, ofte forkorta UMU, har 11 medlemmar og blir leia av Rune Askeland (MDG).
  • Nestleiar er Benedicte Solaas (Ap).

Information in other languages

Kjartan Alexander Lunde (V). Foto: Carina Johnsen

Møte

Møta i utval for miljø og utbygging er opne for publikum. Møta blir også viste på nett-tv

Skal utvalet behandla saker som er halde unna offentleg innsyn, blir møtet lukka for media og publikum mens utvalet behandlar desse sakene. Det skjer svært sjeldan i dette utvalet.

Utval for miljø og utbygging har stort sett møte kvar månad, unnateke i juli. Sakene og dokumenta til neste møtet blir her lagde ut rundt ei veke før neste møte.

Kommande og tidlegare møte ligg på einnsyn.no:

Du kan også søka etter saker som har vore behandla i utval for miljø og utbygging. Bruk søkesida i einnsyn.no.

Ansvarsområda frå utvalet:

Utval for miljø og utbygging behandlar blant anna saker som handlar om

• klima, miljø og forureining
  • eigedommar, anlegg og infrastruktur
  • samferdsel og mobilitet
  • vatn, avløp og renovasjon
  • grønnstruktur, naturforvaltning og friluftsliv
  • trafikktryggleik
  • sentrums- og torgdrift
  • utbyggings- og investeringsprogram.

I tillegg er utval for miljø og utbygging blant anna

• miljøutvalet til kommunen, som har eit særskilt ansvar for at miljømålet til kommunen blir følgt opp.
  • utvalet til kommunen for behandling av saker som gjeld forvaltning av eigedommar og infrastruktur.
  • byggeutvalet til kommunen, som har ansvar og styresmakt for prosjektering, bygging, drift og vedlikehald av kommunale bygg, uteområde og anlegg, og ansvar for energiøkonomisering, styrings- og kontrollsystem i kommunale bygg.

Medlemmar

Du finn medlemmane av utvalet på Finn politikar. Bruk filtreringa til å finna andre utval.

Kjartan Alexander Lunde (V). Foto: Carina Johnsen

Kjartan Alexander Lunde

leder av utvalg for klima og natur

Mobil:
E-post: