3. Avdeling i Skredbakka barnehage i karantene

Ikke smitte i Skredbakka barnehage

Avdelingen i Skredbakka barnehage som holdt stengt onsdag 10. mars, åpner igjen torsdag, etter at et barn som var nærkontakt har testet negativt på korona.

Ni barn og fire ansatte på en avdeling i Skredbakka barnehage ble satt i ventekarantene i påvente av prøvesvaret.

- Smittevernkontoret valgte å sette barn og ansatte i avdelingen i karantene for å være på en sikre siden. Nå er vi alle glade for at prøvesvaret viste seg å være negativt, og at barna kan kan møte i barnehagen igjen i morgen torsdag, sier barnehagesjef Monica Buvig Stenseth

Skredbakka barnehage ligger på Sunde, og er en del Sunde/Kvernevik-barnehagene.

Kontaktpersoner for media:

Virksomhetsleder Gerd Tofteland, mob. 47317429