3. Brakke for hurtigtester stenges under OTD

Brakke for hurtigtester stenges under OTD

Brakken for utdeling av hurtigtester ved teststasjon 2 stenger fra og med 14. til og med 25. oktober under OTD-messen i Forum Expo. Testene kan i stedet hentes i teststasjon 1.

Du kan enten kjøpe CE-merket hurtigtest på apotek/butikk eller få gratis hurtigtest ved kommunens utdelingssenter hvis du har symptomer.

Utdeling fra teststasjon 1 (Gunnar Warebergs gate 13) skjer i perioden 14.-25. oktober skjer samme tidsrom som i brakken: 08.00-15.00 og 17.00-20.00 på hverdager, 09.00-12.00 på lørdager og 17.00-20.00 på søndager.

Her deler kommunen ut hurtigtester