3. Minnesermoni for Aleksander L. Kielland-ulykken er avlyst

Minnesermoni for Aleksander L. Kielland-ulykken er avlyst

Minneseremonien som skulle vært holdt i forbindelse med at det er 40 år siden Alexander L. Kielland-ulykken, er avlyst.

Bilde av monumentet "Brutt lenke" i Kvernevik

Monumentet ”Brutt lenke” er laget av Johannes Bloch Hellum og ble avduket av kronprins Harald 20. mars 1986.

Grunnen er at Stavanger kommune har vedtatt å stenge en del arrangementer for å begrense og forsinke mulig smitte av koronavirus.

Påmeldte deltakere vil bli kontaktet.