1. Stavanger2025
  3. Kommunikasjonsrådgiver –Stavanger 2025
Prosjektgruppe Stavanger 2025: Stian Kristiansen, Stine Honore og Lena Antonius

Kommunikasjonsrådgiver –Stavanger 2025

Byen vår og domkirken fyller 900 år i 2025 og vi trenger deg og din kommunikasjonskompetanse med på laget for å planlegge og gjennomføre en storslått feiring.
Publisert : 10.04.2024

Stavanger kommune er hovedarrangør for Stavanger 2025, og innbyggere i hele regionen inviteres til å delta i jubileumsaktiviteter frem mot 2025. Jubileet skal styrke Stavangers identitet, omdømme og utvikling som setter varige spor. Vi styrker nå laget med en kommunikasjonsrådgiver i et 1,5-årig engasjement. Du blir med på realiseringen av jubileumsprogrammet og får en viktig rolle i å kommunisere og skape entusiasme for jubileet.

Du blir ansatt i kommunikasjonsavdelingen og er en del av det kommunikasjonsfaglige miljøet her. Oppgaver og arbeidssted vil i hovedsak være i prosjektorganisasjonen for Stavanger 2025 i kulturavdelingen.

Stavanger 2025 er et prioritert område i kulturplanen, og arbeidet skjer på tvers av organisasjonen med kommunikasjon, næring, idrett og utemiljø, ungdom og fritid, med flere. Jubileumsarbeidet gjøres i tett samspill med flere sentrale samarbeidspartnere.

Les mer og søk her!

Kristina Ehrenberg-Rasmussen

kultursjef

Mobil:
E-post:
kristina.ehrenberg-rasmussen@stavanger.kommune.no
Foto av Siri Jeanette Pedersen

Siri J. Pedersen

kommunikasjonsrådgiver for Stavanger 2025 og NEB-STAR (New European Bauhaus Stavanger)

Mobil:
E-post: