1. Stavanger2025
  3. Vil du jobbe med Stavanger 2025?
Foto: Elisabeth Tønnessen

Vil du jobbe med Stavanger 2025?

Vi styrker nå laget med en nyopprettet stilling som prosjektrådgiver. Søknadsfrist: 12. desember.
Publisert : 23.03.2022
Stavanger kommune er hovedarrangør for Stavanger 2025, byen og domkirkens 900- årsjubileum. Innbyggere i hele regionen skal inviteres til å delta i jubileumsaktiviteter frem mot 2025, og jubileet skal brukes til å styrke Stavangers identitet, omdømme og utvikling på en måte som setter varige spor.

Jubileet planlegges innenfor tre tema: Opphav, som handler om vår historie og kulturarv. Samspill, som handler hvor vi er nå, om samspillet mellom by og natur, mellom Stavanger og resten av verden. Omslag, som handler om å se framover og snakke om hvordan vi skal møte framtidens utfordringer.

Prosjektorganisasjonen er etablert med utgangspunkt i Stavanger kommunes kulturavdeling og arbeider på tvers av organisasjonen med kommunikasjon, næring, idrett og utemiljø, ungdom og fritid, med flere. Jubileumsarbeidet gjøres i tett samspill med flere sentrale samarbeidspartnere.

Vi styrker nå laget med en nyopprettet stilling som prosjektrådgiver for Stavanger 2025.

Du vil komme inn i en strategisk viktig fase av planleggingen og får være med å påvirke jubileumsarbeidet.

Les mer og søk på stillingen.

Prosjektleder Stavanger 2025, Lena Antonius

Lena Antonius