1. Medvirkning
  2. Nyhetsutlisting

Nyhetsutlisting

Plan for visuell kunst
No får Stavanger kommune ein eigen temaplan for det visuelle kunstfeltet. Planen var på høyring til 16. april 2023.
Engasjér deg i «MittNabolag»!
Vil du engasjere deg i nærmiljøet ditt, og være sikker på at vi i kommunen leser det du skriver? Sjekk ut den nye digitale plattformen for innbyggerinvolvering!
Snakkeboblå
Har du sett campingvognen som går under navnet Snakkeboblå? Den skal gjøre kommunen mer tilgjengelig for innbyggerne, og gjøre det enklere å få gang på drøsen.
Politikk og sånn: Ordliste
Kryss! Interpellasjon! Delegeringsmyndighet! Politikken har en haug med ord som kan være vanskelige å forstå. Her har vi listet opp noen av dem.
Slik sender du inn innspill
Den vanligste måten å gi innspill på, er via e-post. Du trenger ikke ha et profesjonelt planspråk for å si din mening! Det viktigste er å trykke "Send" innen høringsfristen.
Hva betyr egentlig «medvirkning»?
I byutvikling og samfunnsplanlegging snakkes det ofte om medvirkning. Da tenker vi på muligheten du som innbygger har til å si din mening om nærmiljøet ditt.