PC: Hald Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hald Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

3. Gjester på Beverly og Sportscafeen 5.-14.6 bes ikke gå på byen

Gjester på Beverly og Sportscafeen 5.-14.6 bes ikke gå på byen

Helsesjefen ber alle som var gjester på Beverly Hills Fun Pub og Stavanger Sportscafé i tidsrommet 5.-14. juni om ikke å gå på byen eller delta i ansamlinger av folk i helgen.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

Oppdatert 18.06.21
Stadig flere smittetilfeller kan spores tilbake til gjester på de to utestedene på disse datoene. Helsesjef Runar Johannessen ber i et forsøk på å stoppe smittespredningen alle som var på de to utestedene om ikke å gå på byen i helgen, og heller ikke være sammen med andre.

- De må rett og slett holde seg hjemme. De må også teste seg hvis de har symptomer. Unngå kontakt med andre mens du venter på svar på koronatesten, sier helsesjefen.

De som er fullvaksinert eller har fått første dose for mer enn tre uker siden, og ikke har symptomer, trenger ikke teste seg. De som skal teste seg oppfordres til å bestille test i den kommunen de bor og oppholder seg i.

Helsesjefen ber ellers om at de som går på byen i helgen er nøye med å følge smittevernrådene og at de holder avstand til andre.

Les også: