PC: Hald Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hald Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

3. Ber XXL-kunder følge med på symptomer

Ber XXL-kunder følge med på symptomer

En ansatt hos sportsbutikken XXL i Tvedtsenteret på Forus har fredag testet positivt på koronaviruset.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

Som en del av de videre smitteverntiltakene ber Sola, Stavanger og Sandnes kommuner om at XXL Forus-kunder følger ekstra godt med på egen helse og eventuelle symptomer hvis:

Du fikk kunderådgivning i 15 minutter, eller mer, av en kvinnelig ansatt hos XXL Forus på følgende dager og tidsrom:

• Fredag 18. september: 10.00 – 12.30
  • Mandag 21. september: 10.00 - 15:00
  • Tirsdag 22. september 10.00 – 14.00

Hvis dette gjelder deg, oppfordres du til å følge ekstra godt med på egen helse og symptomer. Skulle du utvikle symptomer bør du ta kontakt med koronatelefon/testsenter i egen kommune for testing.