PC: Hald Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hald Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

3. Fyll dagene - ny aktivitetsmesse

Fyll dagene - ny aktivitetsmesse

Stavanger kommune arrangerer aktivitetsmessen Fyll dagene 2021 i DNB Arena 26. oktober. Messen arrangeres for fjerde gang.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

tegning av mennesker i aktivitet

Fyll dagene 2021
Egil Bjørøen

På grunn av pandemien ble Fyll dagene ifjor arrangert digitalt  sammen med Oslo, Bergen og Trondheim kommuner, og med Petter Uteligger som konferansier.

Fysisk arrangement

I år er messen tilbake som et fysisk drop in-arrangement i DNB Arena, med utstillere og besøkende. De som stikker innom får enkel servering og gode samtaler med utstillerne. Messen er åpen fra 10-14. Blant de som stiller ut sine aktiviteter er kommunale dag- og aktivitetstilbud, brukerorganisasjoner, pårørendesentre, Kirkens Bymisjon og andre.

For de med rus-/psykisk helseutfordringer

Fyll dagene er en messe for alle som har eller har hatt utfordringer med rus og/eller psykisk helse. Også pårørende, ansatte og andre som ønsker informasjon om de ulike aktivitetstilbudene som finnes i regionen kan stikke innom. Arrangører er Stavanger kommune, Statsforvalteren i Rogaland, Korus Vest avd. Stavanger, Helse Stavanger, bruker- og pårørendeorganisasjonen A-larm og Recovery Kompetanse AS.