3. Handlings- og økonomiplan 2018-2021

Handlings- og økonomiplan 2018-2021

Rådmannens forslag til handlings- og økonomiplan 2018-2021 og budsjett for 2018 er nå tilgjengelig.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

Rådmann Per Kristian Vareide presenterer handlings- og økonomiplanen.

Den økonomiske situasjonen i regionen er  fortsatt krevende, men utsiktene framover er bedre. Stavanger kommune skal videreutvikle gode velferdstjenester innenfor strammere økonomiske rammer. Et høyt investeringsnivå skal bidra til framtidsrettede og smarte tjenester for innbyggerne.

Handlings- og økonomiplan 2018 - 2021. Foto: Elisabeth Tønnesen
Foto: Elisabeth Tønnesen