3. Markering av frigjøringsdagen og veterandagen

Markering av frigjøringsdagen og veterandagen

I anledning frigjøringsdagen og veterandagen inviteres veteraner til en markering, onsdag 8. mai kl. 17.00 i Vatneleiren.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

Det er ordførerne i Bjerkreim, Eigersund, Finnøy, Forsand, Gjesdal, Hå, Klepp, Kvitsøy, Lund, Randaberg, Rennesøy, Rogaland fylkeskommune, Sandnes, Sokndal,Sola, Stavanger, Strand og Time som har gleden av å invitere veteraner til markeringen. Arrangementet er en markering for å hedre veteraner og personell som har deltatt i internasjonale militære operasjoner.

Program:

Oppstilling
Taler
Kransenedleggelse.

Enkel bevertning og underholdning.