3. Møte i kommunestyret 23. mai

Følg dagens møte i kommunestyret direkte

Stavanger kommunestyre har møte 23. mai klokken 14.00 i Stavanger konserthus. Møte strømmes også direkte på nett-tv.

Denne nyheitssaka er meir enn ein månad gammal. Innhaldet kan derfor vera forelda eller ikkje oppdatert.

På sakskartet står behandling av årsrapport og årsregnskap 2021 for Stavanger kommune og årsrapport for klima- og miljøarbeidet. Kommunestyret skal også behandle en sak om grunnskolens håndtering av bekymringsfullt skolefravær.

Det er i tillegg meldt inn et spørsmål fra Henrik Halleland (KrF) om tildeling av skjenkeløyve til innbyggertorget på Judaberg.

Møtet er åpent for publikum og strømmes også direkte på kommunens Facebook.