3. Bli med å videreutvikle Stavanger som mangfoldsby

Bli med å videreutvikle Stavanger som mangfoldsby

Stavanger kommune søker kandidater til utvalg for mangfold og inkludering. Søknadsfrist er fredag 17. november.

Utvalg for mangfold og inkludering jobber for å gjøre Stavanger kommune til en bedre mangfoldsby, og har nær kontakt med innbyggerne for å høre så mange stemmer som mulig.

Det rådgivende utvalget skal blant annet være et bindeledd mellom innvandrerbefolkningen og kommunen. Utvalget legger fram årsmelding for bystyret.

Til dette arbeidet trenger kommunen deg som har:

• Internasjonal bakgrunn med opprinnelse utenfor Norden
  • Et stort engasjement for byen
  • Tid til å bidra
  • God kontakt med innvandrerbefolkningen

Send oss en e-post og fortell følgende om deg selv:

• Landbakgrunn
  • Alder
  • Kjønn
  • Arbeidserfaring (utdannelse, bakgrunn)
  • Din motivasjon for å delta i dette arbeidet

Søkere må være bosatt i Stavanger