3. Digital feiring av FNs frivillighetsdag

Digital feiring av FNs frivillighetsdag

Grunnet koronasituasjonen blir det i år ingen festforestilling for frivillige. Men du inviteres likevel til å ta del i den digitale feiringen av FNs internasjonale dag for frivillighet.

Torsdag 3. desember arrangerer Frivillighet Norge årets viktigste møteplass i frivillig sektor i forbindelse med FNs internasjonale dag for frivillighet. Det blir faglig og politisk innhold samt utdeling av fire priser! Konferansen blir sendt direkte fra Sentralen i Oslo.

For å gjøre stas på de frivillige og de som jobber i frivillige organisasjoner, deler Stavanger kommune ut et antall billetter til arrangementet.

Mottaker av prisen Årets frivillig 2020 vil bli offentliggjort 5. desember på kommunens nettsider og i sosiale medier. Vi takker for alle nominasjonene som har kommet inn.