3. Koronasmitte i botiltak

Ansatt i botiltak koronasmittet

En ansatt i et av Stavanger kommunes botiltak testet positivt for covid-19 søndag kveld. Dette er ikke et botiltak for eldre.

Den ansatte var symptomfri og på jobb 30. desember og første nyttårsdag, og fikk symptomer om kvelden 1. januar.

Vedkommende har brukt munnbind på jobb og har kun vært i nærheten av én beboer, som nå er i karantene. De andre ansatte ved botiltaket skal også testes, for sikkerhets skyld.

Alle berørte er varslet.