3. Utdeling av elbil-lader

Utdeling av elbil-lader

For å markere avslutningen av året som elbil-hovedstad, vil Stavanger kommune dele ut en elbil-lader til en lokal miljø- eller veldedighetsorganisasjon.

Stavanger ble under Arendalsuka kåret til Norges Elbil-hovedstad 2019. I den anledning fikk Stavanger kommune en elbil-lader i gave. Denne elbil-laderen deles nå ut til en lokal miljø- eller veldedig organisasjon.

Laderen er av typen Schneider, og er godkjent for utendørs bruk. Organisasjonen må selv stå for installering og vedlikehold av laderen.

Vi oppfordrer interesserte organisasjoner til å sende en søknad til nicolai.songe-moller@stavanger.kommune.no innen 10.januar 2020. Oppgi organisasjonsnummer, og fortell hvorfor din organisasjon har behov for en lader og hvor laderen skal monteres.

Ved flere aktuelle søkere blir det loddtrekning.

Ta gjerne kontakt hvis det er noe dere lurer på!

Kontakt:

Nicolai Songe-Møller