3. Vaksineringen tilbake til Forum Expo

Vaksineringen tilbake til Forum Expo

Onsdag 1. desember flyttes koronavaksineringen tilbake til i Forum Expo igjen.

I Forum Expo kan vaksinetjenesten vaksinere dobbelt så mange som i Stavanger ishall.

-Vi holder nå på å sende ut SMS til de som har fått time i Stavanger ishall om at oppmøtested er endret. Tidspunkt er ikke endret, oppmøte er i Forum i stedet for Stavanger ishall, sier leder for vaksinetjenesten Marianne Amdal.

I og med at Forum Expo har større kapasitet er det også lagt ut flere timer. De som ikke har funnet ledig time til vaksinering før jul, kan nå gå inn på bestillingsfunksjonen og finne en tidligere time. Det blir fortsatt både timebestilling og drop in. Åpningstiden er 08.30-15.00 (stengt for drop inn 14.30). Det er også stengt for pause 11.30-12.00.

Tiesto-konsert er flyttet til desember 2022

Det blir derfor ikke avbrudd i vaksineringen i Forum på grunn av konserten som skulle vært arrangert 10. desember. Konserten er flyttet til desember 2022.

Stavanger kommune er godt i gang med å vaksinere innbyggere over 65 år med tredje dose. Alle over 65 skal få oppfriskningsdosen før jul. Det er fortsatt anledning til å ta dose 1 og dose 2 i Forum Expo.

Kontakt for medier:
Leder vaksinetjenesten Marianne Amdal, 473 19 111
Direktør helse og velferd Eli Karin Fosse, 992 98 461.