3. Vil du være med å videreutvikle Stavanger som mangfoldsby?

Vil du være med å videreutvikle Stavanger som mangfoldsby?

Stavanger kommune søker kandidater til det nye dialogforumet for inkludering og mangfold. Søknadsfristen er 1. november.

Stavanger sentrum. Foto: Harald M. Valderhaug

For å gjøre Stavanger til en enda bedre mangfoldsby og styrke nærmiljø og identitet, trenger vi å få så mange stemmer som mulig i tale. Det nye dialogforumet får en viktig rolle med å behandle innspill og innbyggerinvolvering knyttet til etnisitet.

Til dette arbeidet trenger kommunen deg som har:

• Internasjonal bakgrunn med opprinnelse utenfor Norden
  • Et stort engasjement for byen

Send oss en e-post og fortell følgende om deg selv:

• Landbakgrunn
  • Alder
  • Kjønn
  • Arbeidserfaring (utdannelse, bakgrunn)
  • Hva er din motivasjon for å delta i dette arbeidet?

Søkere må være bosatt i Stavanger.

Arbeidsspråket vil være norsk.

Du representerer ikke et parti eller en organisasjon, men deg selv som privatperson.

Søknad sendes på e-post til ingrid.hauge.rasmussen@stavanger.kommune.no og icha@stavanger.kommune.no innen 1. november

Har du spørsmål? Kontakt Ingrid Hauge Rasmussen, tlf. 928 14 489, e-post ingrid.hauge.rasmussen@stavanger.kommune.no  eller Ine-Charlotte H. Aarsund, 51 50 71 61, e-post icha@stavanger.kommune.no