3. Møte i kommunestyret 24. oktober

Følg dagens møte i kommunestyret direkte

Stavanger kommunestyre har møte 24. oktober klokken 14.00 i Stavanger konserthus. Møte strømmes også direkte på kommune-tv.

Stavanger kommunestyre - 2022. Foto: Carina Johansen.

På sakskartet står behandling av tertialrapport per august 2022 og kvalitetsmelding for barnevernstjenesten. Kommunestyret skal også behandle en sak om etablering av et frivillighus i Stavanger.

Ordfører Kari Nessa Nordtun

Kari Nessa Nordtun

Kommunestyremedlem for Ap i Stavanger (i permisjon)