3. Runar Johannessen er konstituert som helsesjef

Runar Johannessen er konstituert som helsesjef

Smittevernoverlege Runar Johannessen er konstituert som helsesjef til 1. juli med mulighet for forlengelse.

Runar Johannessen

Smittevernoverlege Runar Johannessen er konstituert som helsesjef fram til 1. juli med mulighet for forlengelse.

Helsesjef Frank van Betten sluttet i januar for å bli ny smittevernoverlege i Bergen kommune der han tidligere har vært legevaktsjef i 20 år. Helsesjefstillingen er lyst ut på nytt.

Runar Johannessen ble tilsatt som smittevernoverlege i Stavanger kommune i desember 2020 etter å ha fungert i stillingen under pandemien.  Nå er han også fram til 1. juli konstituert som helsesjef.

Runar Johannessen blir ny smittevernoverlege