3. Smitte i skole og barnehage

Elever på skole og ansatt i barnehage smittet

To elever på Godeset skole og en ansatt ved Husebøstykket barnehage er smittet. Alle berørte er satt i karantene.

To elever på fjerde og sjuende trinn på Godeset skole er smittet av covid-19. Begge klasser og berørte ansatte blir satt i karantene fram til 2. januar.

Barnehage

Husebøstykket barnehage - en del av virksomheten hundvågbarnehagene - er en ansatt smittet. 13 barn og to voksne er satt i karantene fram til 2. januar.

Ansatte og foresatte begge steder er informert.

Kontaktinformasjon:

Virksomhetsleder for Hundvågbarnehagene, Elisabeth Aarthun van der Hagen, 938 01 754

Rektor ved Godeset skole, Henning Furu Verstegen, 99702265

Covid-19. Informasjon fra Stavanger kommune: