Minnesmerket for krigsseilerne tar form
9. april ble deler av kunstprosjektet som skal utgjøre minnesmerke for krigsseilerne fra Stavanger-regionen heist på plass. Minnesmerket skal hedre den innsatsen norske sjøfolk gjorde under 2. verdenskrig fra 1940 til 1945.