Velkommen til bystyremøte!
Bystyret i Stavanger samles til møte mandag 17. november. – De politiske møtene er åpne og publikum er alltid hjertelig velkomne både til å se møtet i konserthuset og direkte på kommunens nettsider, minner ordfører Tormod W. Losnedal om.