Stavanger kommune har innført restriksjoner for sine ansatte
Onsdag 11. mars ble det vedtatt å innføre restriksjoner for alle ansatte i Stavanger kommune og kommunale foretak i forbindelse med koronaviruset. Restriksjonene gjelder fra 12. mars og inntil videre.